Girl, don't ever let them push you around.

Till att börja med så ska jag säga att jag aldrig mer i hela mitt liv ska kolla på "The last house to the left" (?).
Hemsk film.


Nelly kommer hem snart, HEJ JAG SAKNAR DIG.
Så det blir att träffa henne så snart som möjligt och chilla ner oss någonstans med en dryck.
CHILLIN'

Jag har lust att spy på de flesta, typ, du, du, du, du och du.

Snart är det röjet, vilket betyder party, och att Elira kommer, vilket är ännu mer niicceee!
Jag har inget vettigt att skriva.

Idag i alla fall så vaknade jag brevid min bebis,
vi åkte in till stan, gick runt lite på stan där vi mötte hans kompis på Game.
Sen så övningskörde han :)
Och han är fortfarande duktigast i världen!


I förrgår så sov jag hos min favoritmormor!
God mat, massor med TV och sova i en solsäng.
Tyvärr var det för äckligt väder för att bada i poolen.
Men sommaren är inte slut än!
När jag vaknade hos henne på morgonen så fick jag frukost.
Sen så åkte vi in till stan och hon köpte mig en hårfärg och pigment-balsam!
Tack på henne :*



(Melody Club är bra)

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: DJA

CHILL FROM A GRILL



TIME TO CHILL



CILLIN' TJOHOOOO!

2009-08-15 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0