I'll try to fix you.

Sitter hos min bög Nelly och lyssnar på coldplay och tjockar godis :)
Hon kom hem från Cypern igår vilket är så jävla otroligt bra eeehhehehe.

Vi har gått på stan, varit med Becca och Micke, gått runt, pratade om fmg, dreglade på dörren, ahhaha!
Sen så gick vi hem till Nelly och chilla/kissa.
När vi ätit så gick vi ut och träffade min bby som skulle hemåt :) <3
Sen såg vi the thing, ramla ramla ramla. men nej T^T

Ska sova här inatt, och imorgon blir det av hem och färga mitt hår och städa!

Sen på tisdag är det dags för skolan igen!
Och jag är peppeppeppepepppppepepepepepeppppp!!!
fmgfmgfmgfmgfmgfmgfmgfmgfmg!!!!!

ehehe, ja, jag vill börja skolan *-*

Allt känns bra nu, brabrabra.
Fast jag är väldigt förväntasfull!
Undrar hur klassen blir : D /nervös

Nu ska jag slå Nelly :D

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0