A million questions.

När man inte trodde att mänskligheten kunde bli mer patetisk..så blir man motbevisad.



Jag blir bara så förbannad på sådana människor, usch.


---

Idag har jag städat, handlat sista julklappen och chillat.
Ikväll blir det myskväll med familjen, och det kommer inkludera julmust, tomteskum, glögg, musik, lacka paket och rimma. Även julgodis-bak kommer ingå!
Imorgon är det julafton och det kommer spenderas tid i Hageby hos min kära farmor, ska även träffa sötnosen en stund på kvällen och ge sista julklapparna <3

ADJÖKENS.

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Killar kan helt enkelt inte vara trevliga, snälla eller gulliga längre. Dom vill bara ha sex! Fan vad jag skulle bli glad om en random dude bara skrev något snällt utan att vilja ha något in return. Finns det några gentlemän kvar där ute?

2009-12-23 @ 22:06:16
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0