Down with the sickness.

Usch, har blivit sjuk IGEN. Och jag blir nästan aldrig sjuk annars..fattar inte.
Antagligen halsfluss den här gången. Känns seriöst som om någon köttat ner en kniv och x antal kuddar i halsen. Svullen som fan och det svider galet.
Spydde 2 gånger igår. yummie.

Det började redan fredagkväll av att jag frös som fan. Men jag trodde bara att min kropp var otroligt utmattad efter julshowen och allt. Var hemma hos Marcus då, och han var ganska så oroligt för mig.
Men vi somnade sen vilket fall som helst, vaknade vid fyra-tiden av att hela kroppen typ kokade. Så Marcus fick klättra ner från sängen och hämta vatten och alvedon. Och det var då jag märkte att jag verkligen var sjuk.
Mådde piss!

Sen så satt Marcus vaken med mig resten av natten, hämtade vatten, gjorde te, tröstade mig, höll koll på min feber osv. Han är verkligen en riktig ängel! ♥

Lyckades somna i alla fall och vaknade vid halv åtta tiden, ringde mamma som skulle komma och hämta mig. Hon sa i vilket fall som helst till mig att äta lite. Så Marcus fixade fram lite yoghurt och en clementin. Slutade med att jag spydde upp allt. Usch.
Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi hem. Däckade direkt när jag kom hem och sov till tre. skönt.

Tack till min älskling som tog hand om mig, du är guld värd! Älskar dig ♥

-> Musiktips! <-


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0