Everytime you drop the bomb.

Är fortfarande hemma och kommer vara det ett tag fram över.
Imorse åkte jag och pappa till vårdcentralen, fick seriöst världens suraste läkare.
Gick ju inte att snacka med människan, helt awkward.
Men i alla fall, han sa att det var halsfluss, skrev ut pencillin och sa hejdå.
Sååå, jag är inte smittfri förens kanske på torsdag, men helt säkert på fredag.
Vet inte om jag kommer gå på torsdag. Kanske, kanske inte.

Började på p-piller i lördags också, får hoppas att de funkar bra och att min pms&mensvärk går ner nu! ^^,

Nu när jag är hemma ska jag nog passa på att slå in och fixa det sista till mina julklappar, bara mamma köper hem papper så är det ju ganska chill.
Håller på att läsa Hannibal också. Bra, men seg. Vi får se hur den artar sig :)

Saknar min gullunge väldigt mycket, massor med mycket.
usch, jobbigt.

På fredag tycker jag att vi langar FMG-fest, vem fixar? :D

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: evert

FEST ÄR DET. MÅSTE HITTA VART BAARA ! :d

2009-12-14 @ 22:40:53
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

bada så du vet så försämras p-pillrets effekt när du äter antibiotika :D!

2009-12-14 @ 22:50:21
Postat av: Anonym

P-piller gör så att sexlusten drar åt helvete och mens i mer än en vecka + världens mensvärk.

hemskt.

2009-12-20 @ 22:49:25
Postat av: Elin

2009-12-22 @ 23:16:05
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0