I'm just chasing time.

Äntligen hemma efter en lååång dag på Lilla Teatern i Norrköping där vår skolas ettor repar inför vår julshow som har premiär på onsdag. Undrar fortfarande hur fan det kommer gå då vissa grupper inte ens är klara med manus, fortfarande ändrar i historien och blir osams. Menmen, vår grupp är så redo den kan bli, känns nice!

I morse så anlände jag till skolan som vanligt, vid kvart i nio kom min sötnos! Och jag blev sådärena galet glad. Hade inte träffat honom på ett par dagar, så det blev värsta kramen och superkyssen. Mmmh, rysningar hej! Det var helt underbart att få träffa honom igen! :3 <3

Efter skolan så gick jag på stan, först med Becca och sen med Magnus och Michaela. Blev lite småsur, men var glad för det mesta, även om det regnade :'3

Nu ska jag nog gå och sova, är sjukt trött och utmattad efter en så lång dag i skolan (09:00 - 18:00)


Stop acting like a fool,
Stop trying playin' cool.

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0