Kom hela mig med dina händer.

Sitter för mig själv vid datorn som vanligt, det finns verkligen inte ett skit att göra hemma. suck.
Var i skolan idag för första gången den här veckan.
Blandade ihop all skit på schoolsoft (en sida där vi har alla scheman, nyheter, resultat osv) och kom tidigt till skolan, redan vid tio över åtta. Problemet var att jag egentligen började kvart i elva. BLÄÄÄ.
Men min sötnos kom till skolan framåt tjugo över åtta, och det blev kramkalas! Men inga direkta pussar då jag fortfarande faktiskt kan smitta. Men imorgon ska det vara borta! WOHO.

Hade sista lektionen med scenisk gestaltning idag, och eftersom jag + 15 andra redan hade jobbat klart med våra reflektionsuppgifter så fick vi improvisera ihop små scener på hur vi utvecklats sen skolan började, skoj!
Sedan efter det var det lunch. Äckelpäckel gröt.. fast jag käkade annanas istället, :$$ och älskling tyckte att jag var äcklig, för han tycker inte om annanas, hur man nu kan tycka så?!

Vi hade ju egentligen slutat efter scenisk gestaltning, men vi skulle vara duktiga och redigera vårt reportage, eftersom vi är bäst. Men först så var det fel på bandspelaren i ena rummet, sen så blev vi utkastade av Musik-tvåor ur det andra rummet. När vi väl fått ett rum så är det fel på bandet, så vi måste göra om en intervju. SUUUUUUGER så jävla hårt. Fan vad arg jag blev. Fan ta tekniken ibland alltså...
Aja, bara att göra om och göra rätt.

Sen hem vid tretiden och chilla lite.
Har tagit mig ett varmt bad och ska snart blåsa håret och sova..om min magvärk vill gå över bara.

Min sötnos har tagit fina bilder på sig själv och imorgon ska jag pussa sönder honom, ihihihi, bus!


älskar killen väldigt mycket, va <3


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0