What you want me to be.

Typ, chillar. Ensam. opepp. ovärt. blä.

Har inte orkat blogga på senaste tiden då jag julstökat och myst med min älskling, men whatever. Ingen kommenterar ju endå (det är en jävla hint - kommentera!)

Alla julklappar är färdighandlade och klara, känns skönt. Så nu får julen gärna komma så att jag kan få vara pepp.
På tal om jul så fick jag lite julklappar av min finaste sötnos idag, ihi.
En jättegullig tekopp med massor av hjärtan på, plus att den hade värsta söta formen! Och lila, rosa & gula skosnören för att jag ville ha det <3
Blev jätteglad! Älskar dig mest!

värt <3



plus att jag kan leverera lite svar på tal till anonym kommentar när jag endå håller på:

Postat av: anonym

P-piller gör så att sexlusten drar åt helvete och mens i mer än en vecka + världens mensvärk.
hemskt.


Svar: Själv har jag inte märkt någon minskad sexlust, inte mer mens än vanligt och min mensvärk + pms är helt borta. jag är nöjd!
:)

Nu ska jag gnälla lite med Magnus på msn och smsa med bebisen

puss
och
adjö.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det med p-piller gäller ju bara i vissa fall.

Finns massa bieffekter och shit, men händer ju inte alla ^^

2009-12-22 @ 23:30:24
URL: http://www.risbolgg.blogspot.com
Postat av: Michaela

vadå att det minskar sexlusten? Den som skrev det måste ju vara r-tard. För i såna fall skulle det stått på 'beskrivingen' till p-pillrena! Visserligen kan det varr olika till olika personer, men jag tror inte ett det minskar sexlusten. Inget jag känt av i alla fall :)

2009-12-23 @ 11:44:08
URL: http://damoulakismichaela.blogg.se/
Postat av: Anna Brink

Julklappar från pojkvän = happyface! :D

2009-12-23 @ 21:56:17
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0