When you hear this chorus.

Sitter just nu i min säng med mammas laptop, lyssnar på musik, och tittar på saker jag vill ha på internet. Kommer antagligen slänga upp lite bilder på det jag vill ha!

Igår hade jag besök av min älskling, massor med mys! Han är underbar och så otroligt vacker när han skrattar och ler. Jag älskar honom ♥

Vi har bytt fönster i hela huset, så mina möbler har stått inplastade och ihoptryckta i flera dagar. Förut skulle jag och mamma skjuta tillbaka alla möbler, men då fick jag världens infall, så vi håller på och möblerar om här inne!
Trevligt med lite omväxling också!
Bilder kommer komma upp när det är klart!


mums!


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0