Would you even turn?

Har inte uppdaterat på ett par dagar, gomene :3
Men jag har haft så mycket skit för mig.
Dels har jag vaccinerat mig mot svinis, även fast jag är så in i helvetes rädd för sprutor. Men Nelly var snäll och höll mig i handen. Mådde skit dagen efter, så min älskling tog hand om mig osv, han är bäst! <3

Hade faktsikt engelskaredovisning i tisdags! trodde det skulle gå skit..men fick MVG!
(tror jag sagt det tidigare?)

Vi har jobbat mycket med julshowen i veckan och på onsdag är det dags att köra hårt!
Min kostym är klar, peruk beställd och manuset klart! Snart kan jag till och med köra scenen utan manus!
Bara för att jag ska vara Anna Anka! Det slår fan allt!
Kan ju inte skriva så mycket om scenen och kostymen, förutom att det ska vara jultema på skiten :)

Note to self: Mini-plast julgran till på måndag!

Alla julklappar är snart köpta, det är bara pappa kvar! Så svår han ska vara ibland alltså!
Hahah.

Idag är det även 1 månad sen jag och min älskling blev tillsammans, ihi!
Säg grattis till oss!
Älskar dig mest Marcus, du är min solstråle! <3




Har inte så mycket mer att skriva. Ha det så bra, eller nåt!


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0