Add a little blush, to paralyze your school crush.

up, down
Det är väl så det mesta känns nu för tiden, inte allt, men det mesta.
Just nu tycker jag illa om de flesta och det mesta.
Besviken på allt och alla. Speciellt känslokalla idioter.
nufinfwiso.
Jag brukar inte gnälla nu för tiden längre.
Jag har förändrats så mycket utåt.
Jag vill aldrig bråka med någon längre.
Jag orkar nästan aldrig umgås i stora grupper, utan bara med ett fåtal åt gången.
Jag är trött på press från folk.
Jag vill bara leva mitt liv så som jag vill det.
Med mina närmaste vänner och en underbar gymnasietid.
Jag vill leva mitt liv i harmoni.

Och under gymnasietiden ska jag välja vänner med en jävla omsorg.
punkt jävla slut.

jag är bara suris.

femsuifnsifjnesuishfio

jag har ont i fötterna.
/wrist.

falska jävlar.

ska sluta bry mig igen.

imorgon, ska vi grilla och färga hår om jag inte minns fel,
och chilla
jag är hungrig.

saknar mitt orginalmål </3

godnatt.
pyssssssss


btw, nelly, elira och amanda är typ.
bäst.
btw liksom

Kommentarer
Postat av: elira

vet inte vad jag ska säga så, bjsfhkesdjfekwsjfkews <3



btw, hoppas det blir bättre med dina fötter D:

2009-07-19 @ 01:09:41
Postat av: p000.....nelly ehe

puss på snoppen <33333333333

2009-07-19 @ 16:30:14
Postat av: Anonym

du, är den falskaste. så om folk ska välja vänner med omsorg. så borde nog folk, tänka sig noga för. innan dom blir vän med dig.

för ärlig, är du inte precis.

Du är ett stort Ego - kär i dig själv.

du är det enda som räknas i ditt liv. och du bryr dig inte om vad andra tycker och tänker, eller känner för den delen.



over 'n out.

2009-08-10 @ 00:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0