Hold on to me and, never let me go

Lyssnar på Nickelbacks album "All the right reasons" och väntar på att min locktång ska bli varm.
Pappa lagar spaghetti och köttfärssås, och jag är hungrig som en varg! grr!

Klockan sex så ska jag träffa Elira, sen så ska vi gå hem till Tobias en snabbis!
Saknar honom redan :(

Känner mig annorlunda idag, utseendemässigt, ska locka håret, blåa jeans, svart/vitt linne, typ, högklackat och pappas svarta hoodie.
Har även oranget och rött smink, och jag tycker inte alls om att ha rött på mig, men men.


ser askonstig ut på bilden, men den är tagen för en minut sen.
Vet inte varför jag laddar upp den, skit samma. (Håret är ofixat, okej)

Och på tal om ingenting så är Nickelback helt awesome, lyssnade nyss på låten
"If everyone cared", dö fin.

Lyssna på den!



Anyways, så ska jag göra i ordning mitt hår nu.

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: NELLY :>

U can has looking-good-ness! MYEX ON THAT! <333333

2009-07-25 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0