If you use your eyes.

Alltså, jag mår inge vidare just nu.
Känner mig verkligen döseg, så sängen frestar något otroligt.
Och att läsa likaså.
Så jag kan lika gärna gå och mysa ner mig med en kopp te och en bok.

Under två dagar nu så har jag varit med min bebis när han övningskört.
Och han har verkligen överraskat mig positivt på många sätt!
Han kör väldigt bra, och klarar in princip allt han ska enligt mig :D
Och jag är otroligt stolt över honom och han är stört het bakom ratten :3

Och, jag vill färga om mitt hår, typ Hayley Williams-style.
Och ja, jag trivs som wannabe isåfall.
Men håret är dösnyggt, och jag kommer inte på något annat att göra med håret :]

typ sådär, men inga blonda slingor sådär.


Imorgon sover fröken Elira här, det är najssss.
high five~

Längtar efter Harry Potter-spelet och Blue Octobers nya skiva :D

Nu ska jag koka te och mysa ner mig
Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: nellllyyyyyy

Håret är ju awzuuum! Du borde göra't

snyggisnygging

2009-07-24 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0