You said that you would die for me, you must live for me too.

Det är konstigt, eller kanske inte.
Jag döper alltid mina blogginlägg efter låten jag lyssnar på precis när jag ska skriva in rubriken.
Well, kom bara att tänka på det. skit samma!

Kom även på massor av olika saker när jag kollade på Twilight nyss.
Författaren till boken, Stephenie Meyer, är med i filmen andra gången som Bella och Charlie är på fiket och äter.
Hon kallas till och med Stephenie i filmen.
Och dessutom är Supermassive black hole - Muse, med i baseball-scenen aswell.
Dock är det ju författarens favoritband, men endå.

Idag vaknade jag hos min älskling, sen så blev det stress, somvanligt, och sedan lämnade vi honom i Vilbergen, och mig på resecentrum.
Sen så åkte jag hem och blev firad av släkten.
Fick en TV av mamma och pappa :)
Och pengar osv av släkten :D

Sen när alla åkt så myste jag ner mig i sängen och såg på Twilight för mig själv på nya TVn.
Saknar min älskling väldigt mycket :(<3

Den här kvällen är helt konstig och suger balle.
Jag vill sova, men jag är inte trött.
ska kanske spela sims3.

puss
Elin

zigge myser hos mig som vanligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0