"Du är både idiot och jävligt ful" - Dag6 i Spanien

Idag har vi varit här i snart en vecka.
Vi vaknade runt tio, åt frukost, smörjde in oss och gick ner till stranden, vi badade och solade fram tills halv fem på eftermiddagen. Jag lyssnade på ett par engelsmän medans jag solade och Elias lekte med någon spansk pojke.
När vi kom tillbaka till lägenheten så åt vi mat, spelade UNO och kollade på Beck - Kartellen.
Sedan åkte vi till Torrevieja, där gick vi runt i hamnen för att sedan hitta en mysig kvällsmarknad.

Vi åkte tillbaka till Mil Palmeras och gick ner till huvudgatan och åt mat.
Nu är vi tillbaka i lägenheten, klockan är 00:48 och vi ska snart mysa ner oss för att sova :)

Under veckan har jag haft otur med datortiderna, så det har inte blivit mycket av att blogga som ni kanske märkt (om någon ens läser).
Vi har varit i en stad som heter Murcia, där var det otroligt varmt, men fint.

Vi har chillat en hel del med Beckfilmer och även Populärmusik från Vittula!
Det är otroligt varmt när vi ska sova, och vi drömmer mardrömmar, way to go!

Tobias, jag och Elias brände oss redan första dagen, min bränna har gått ner så nu är jag lite småbrun där jag brände mig (alla andra skulle väl bara tycka att jag var normalfärgad i huden nu). Dock så flagar Tobias, det är kul att pilla på :D


Nu ska vi sova, ni får väl fråga om ni vill veta något !

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: booo

blekfiiiiiis <33333333333333

2009-07-01 @ 13:04:13
Postat av: booo

du är dålig fiiiis <333333

2009-07-01 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0