Our lips can touch, here.

Första dagen på sommarlovet idag, och den började med massor av chill tillsammans med min älskling :)
Vi såg klart på Harry Potter efter typ 4 veckor ^^
sen massor av mys <3
älskar dig <3

Sen så åkte vi in till ingelsta med mamma och bror, där införskaffade jag ett par tights och en piké :D
dösnygga *-*
<- kläderna jag köpte

Sen så lämnade vi älskling i Oxelbrgen >:
Men vi träffas imorgon igen och då bär det av mot Söderköping <3

Igår när vi skulle sova så kom tårarna över att ha slutat på Vittra, när jag förstod att allt mys vi haft där är över nu.
Jag menar, jag vill sluta, samtidigt som jag inte vill.
Kommer sakna alla, till och med Claes (han gav mig MVG <3) xD.
Nejmen, jag har alltid tyckt att det är jobbigt att gå över till nya "faser" i livet.
Men det känns bättre idag :)

Senare ska jag träffa Amanda. Lär inte träffa henne annars innan jag åker till Spanien ^^

ahwell,
I'm off!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0