The spotlight don't to you justice baby.

Sista dagen idag, sista dagen på vittra.
(om man borträknar avslutningen imorgon)
Sjukt egentligen.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag har varit så otroligt trött på skolan senaste 1½ året.
Har verkligen velat sluta, men nu när jag väl ska sluta så känner jag mig så nostalgisk.
Tänker på varför jag bytte till Vittra, och vad det givit mig.
Ett helt nytt liv.
Alla vet inte varför jag bytte, men jag håller det för mig själv.
Det har verkligen varit de 4 bästa åren i mitt liv, om man borträknar plugget.
Jag har skapat mig ett nytt liv i stan, borta från Krokek.
I stan har jag de mest underbara vännerna, bra betyg, bra självförtroende.
Allt detta pga valet jag gjorde när jag skulle börja sexan.
Det känns väldigt läskigt att byta skola igen.
Massor av nytt folk, nya lärare, ny skola, nytt sätt, nya ämnen, allt.
Dock är jag inte ensam den här gången, som jag var sist.
Nu har jag Nelly med mig, vilket jag är väldigt tacksam över.
Och jag har massor av människor runt omkring mig som stöttar mig.

Imorgon så kommer jag stå där i Matteuskyrkan, få mitt betyg, springa ut, krama alla hejdå.
Kommer säkert gråta, jag är sämst på sådana situationer.

Men jag har mitt liv nu, och jag ska göra det till det bästa livet någonsin.
På Film&Musik med Nelly.

Inget ska någonsin förstöra det som jag byggt upp och lagat de senaste 4 åren.

Off I go then!

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobi

Awh <3

Älskling då. :*

Det kommer gå bra, och jag älskar dig! <3

2009-06-11 @ 22:04:10
Postat av: p00000bizzz

puss på ditt oll00n (:

<33333333333

2009-06-11 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0