Promise not to fade away, never fade away

Idag var en ganska normal dag med både bra och dåliga saker :)
I skolan hade vi vårt sista svenskapass, vilket var..stressigt?
Vi hade vernissage (?) med döda svenska författare, det var ett himla slit för att få ihop allt, och jag var som vanligt sist till att bli klar, och då passar min lärare på att kläcka ur sig något i stil med "Men ni vet, Elin är en såndär estet, hon hänger inte upp vad som helst på väggen!" Vilket får alla att skrika saker som "VADÅ?! SÄGER DU ATT VÅRA COLLAGE ÄR DÅLIGA?!"..jävla kvinna..
Aja, hon läste aldrig min sen xD
särkärring.
Vi fick iallafall "cider" och salta pinnar <3
Sen var det NP i spanska, eller ah, frivilligt NP, det gick fail!
Och sen blev det för det mesta chill med fishy, osten och nelly ~
"Vi måste vara själsfränder, du och jag!!" HAHAHA.

Efter skolan gick jag ner till stan med Nelly, där mötte jag min bby äntligen!
Vi gick och simma, dock gick det åt helvete pga min brända axel :(

Nu ska jag äta sommarmat och ta det lungt :D
Muse går på spotify och mitt hår luktar klor!

Puss!
Elin

Kommentarer
Postat av: p00biz

smörj dig Quinnah!

2009-05-26 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0