These kids learns from cigarettburns.

Hej :)
Igår var en ganska awesome dag :)
Först hade jag musik hela dagen i skolan~
Sen så åkte jag hem till Nelly och snodde hennes mat som vanligt.
Sen gick jag vidare till min bby <33
Vi gick ner på stan en snabbis, för att sedan åka hem och fixa oss hos hans mamma.
När vi gjort det så åkte vi ner till stan och träffade Nelly igen, sedan drog vi till vasa och väntade på folket :)
Först kom Amanda och Jimmy, sen kom Vic, Jens, Jokke och Tim. Vi tog det lugnt, lekte med pappershanddukar och väntade.
Sen kom Lizz och Baw äntligen ~
Och sedan tillkom en bergssprängare och vi hade det väldigt mys med två engångsgrillar, lite mat, lite olika dip-såser, dricka och bra musik :)
Det var en asvärd kväll med de bästa <3

Framåt midnatt drog jag och Tobias hem till hans pappa och sov
Nu har jag ont i ryggen >:
Sedan blir det stan och införskaffa tights, ring om ni vill ses :))))

Puss.
Elin


Kommentarer
Postat av: Tobi

Myes! ~

Quite some good day indeed, it was guud!

2009-05-30 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0