Ways of history.

Hejhopp.
Idag så gjorde jag faktiskt klart två labbrapporter på eftermiddagen :) Fick mitt efterlängtade MVG i svenska och käkade lax!
Dock är vortex en idiot!

Efter skolan gick jag i blåsten med Nelly bort till min älskling :) <33
Jag fick göra happyjump of the week och sen gick vi med Krille ner på stan för att han skulle köpa tshirtar.
Jag höll på att blåsa bort i vinden och sedan åkte vi hem!
Vi gick upp på min myspojkes rum och hade det allmänt mys, då ville hans mamma ha uppmärksamhet, så kom hon in och gav honom två tshirtar till Spanien :)
OCH! Hon gav även mig en lila v-ringad kofta!
IHK!!
sen blev det massor med efterlängtat mys <3

Och sen så åt vi mat och efter det fick jag vara duktig och städa deras toalett åt bby som städade sitt rum :)
Sen blev det lite TV och efter det såg vi på roliga klipp på youtube och roliga bilder på bdb :)
Sen åkte vi ner till resecentrum och jag mådde lite dåligt, men det är fint nu :)
Saknar honom redan och det var en sånhär mysdag som jag behövde <33

Tack för att du finns Tobias, Du är mitt liv, mitt altt och lite till <3
Jag älskar dig mest av allt!
Och nästa fredag har du varit min ängel i ett helt halvår <3
5/12-08 <3

Kan även meddela att det kommer bli en sen kväll, fan ta skolan och att dom ska stressa så mycket på slutet.

Puss!
Elin

Kommentarer
Postat av: tobiboi!

älskling. <333

Jag är glad att jag snart varit din i ett halvt år, och du har varit min i ett halvt år. Du är den bästa. <3

Jag saknar dig gumman, kom hit. <3

5/12-08 <3

2009-05-27 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0