You electrify my life.

Kom nyss hem från skolan. Det är sjukt varmt ute och en glass skulle inte sitta fel nu :)
Dock har jag mina chokladbollar och lite äpplejuice!
I skolan hade vi först matte, eh, det blev väl mest chill på dryQspot, men vafan, det löser sig ~
Efter dryQspoten tror jag att jag samlade på mig ett tiotal fräknar! Men det är så det är med sommaren!

Efter lunchen så..hade vi idrottseftermiddag, vilket sög.
Det var stört varmt och jag brände ena axeln, hur man nu lyckas med det!

Sen blev det en rush (?) med herr ågel/von Osten/äckliga pubisfågeln för att hinna med bussen.
Och nu är allt stabilt igen!
Tillsvidare...

Har massa plugg nu sista veckorna, det suger så sjukt hårt..
Sommarlovet dröjer somfan, det kan komma nu tycker jag >:

Nu är biljetterna till Spanien beställda !!!

puss.
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobiboy

Awh. =3 stackars prinsessa som bränner sig. <3

Jag älskar dig, och spanien kommer bli åwzum! <3

2009-05-25 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0