Bejeweled.

Hallojsan.
Sitter i skolan och har rörlig bild, vi har filmat lite inklippsbilder och så, ska egentligen göra enkät, men ingen är på direkt humör eftersom de flesta är mer eller mindre halvsjuka.
Skulle egentligen hem till min älskling efter skolan och kolla till honom lite så att han klarar sig, men jag fick inte för att han ansåg sig själv för sjuk, suger.
Men det kanske är bäst så :(

Så nu blir det väl att åka direkt hem efter skolan och plugga matte, uschuschusch. Skulle kanske egentligen behöva en till hemmadag och bara bli lite friskare, men det lär ju inte hända endå.

Känner ett starkt behov av läsk eller redbull också, men jag tror inte jag har pengar.
ragerageragerage.

Ååååh, orkar inteeee.

Puss
Elin

 Krya på dig älskling, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men känner mig inte tillräckligt frisk för det<3 krya på dig med bby<3



me heart you!

2009-11-09 @ 16:15:08
Postat av: Anna

Tur att man har på sig lite pengar då...

Måste sluta vara snäll innan jag blir pank. Haha, nu är du bara skyldig mig ännu mer XD

2009-11-09 @ 16:23:58
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: ewelina

åh. bilden är söt :)

2009-11-11 @ 21:15:35
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0