Black Orchid.

Är hemma nu.
Sitter i mitt rum med en aning mysbelysning, lyssnar på favorit-blue october och väntar på mat.
När vi ätit så ska pappa och Elias baka hallongrottor och sedan blir det milkshake.
Jag ska nog städa mitt rum, eller, jag måste. Annars får jag inte åka bort imorgon.

Imorgon så ska jag sova hos min älskling, och det är så himla mysigt med honom, ihi.
Dricka te, spela musik, kolla på TV, mysa, prata, handla godis och annat myyys!
Han är bäst, helt jävla underbar, oförklarbar. KÄRLEK. <3

På lördag är det så mycket som öppet hus på FMG. Tycker ni ska komma och kolla!
Världens bästa skola, lovar och svär!
Efter det blir det filmkväll hos Anna-panna :) Vi ska käka pizza och sedan sova där, awesome!

Slänger in en sjuuukt fin men sorglig låt, tackar för mig och går och äter.



Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0