Dick in a box.

Hejhej hallå.
Idag har det varit en ganska ok dag i skolan, lite ensamt dock. Men vi hade film, så jag och Victor spelade in en aning oseriös enkät, menmen, what to do?
Sedan fick jag dra, hade tid hos en viss...Ylva? Jag tycker inte om Ylva.........jävla Ylva.
Gick tillbaka till skolan, pratade med min trötter i telefonen, sen så gick jag upp och mötte Nelly och Adam, vi gick och åt, sen tillbaka och hade mattekomplettering.
Jag tror det gick ganska bra faktiskt!

Sedan satt jag i havet och väntade på Anna som gjorde provet för första gången. Sen så fick jag sitta och vänta med henne på Johannes, tog ett halvår innan vi kom iväg.
Vi åkte hem till henne, bakade chokladbollar och mumsade på, sedan tog vi en tupplur i hennes säng, men jag hatade hennes fågelskrällen som höll mig vaken, sen fick jag ett enkelt och gulligt sms av min sötnos!
"<3 komsi my love"
I'm happy.

Har pluggat lite samhäll, det blir nog okej det med.
Imorgon börjar vi sent, så vi får lite sovmorgon och allt! Vi har scenisk gestaltning, sen är allt klart för dagen liksom!
Lite samhällsplugg, och sen är man människa igen.

Det finns väl egentligen inte så mycket att skriva om, men vad i helvete, man kan väl lika gärna göra't.
GÖRT BARRE.

Jag och Anna har haft diskussioner om våra fina små pojkar och vilken tur vi har, vi är lyckligt lottade. Och dom är väldigt älskade av oss!



Hittade en väldigt söt särbild på min sötnos i Annas dator!
Och då kan jag ju passa på att tillägga att jag får ett seriöst ryck snart om han inte blir frisk och kommer till skolan snart. Det är galet, har inte träffat honom sen i lördags :( Jag blir deprimerad snart...
Du är sötast, bäst och helt underbar!
Puss gullunge! ♥

Just nu sitter jag och Anna och lyssnar på Ronan Keating och är allmänt förälskade, och det är nog så livet ska vara :)

Lämna en söt kommentar och gör mig glad!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0