Förändringsfaktorer och vitbalansering.

Plugg plugg plugg.
Har två prov imorgon.
Orkar verkligen inte.
Dels har jag mattedelprov om procent, vilket jag aldrig har lyckats fatta. Men den här gången kanske skiten fattas?
Och på morgonen har jag kameraprov i rörlig bild.
Vilket går ut på att jag ska rigga upp för en intervju, berätta om olika inställningar, fixa och trixa med ljudet och lite annat.
Får verkligen hoppas att det går bra, vill göra bra ifrån mig!

<- En av de typer av kameror vi använder i skolan!
[Canon XM-2 DV]


Har lagat pannkakor och tjockat mig, vill duscha, vill sova. Faan vad lat jag är.
I vilket fall så ska jag sova hos min finis imorgon, det är asnice ju!

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: din plutt

awh, det kommer nog gå bra imorrn på proven ska du se! ska ge dig en lycko puss innan så får du säkert mvg ;)



Ser fram emot att få sova med dig imorrn :3 puss bby, älskar dig mest!

2009-11-24 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0