Halo.

Min sötnos har nyligen åkt hem. Detta var den första hela helgen som vi spenderade tillsammans, och den var awesome.
Och det är inte förens nu jag förstått vilken vacker människa han är, på utsidan och insidan.
Helt otrolig, en ängel! <3
Puss, love u!

Blev nybakade scones och te med familjen när jag kom hem förut, mums!
Ska kanske ta en snabbdusch och sova, eller så duschar jag imorgon, maha, beror på min lathet dock :3

Orkar inte skriva mer, langar sötaste bilden och säger adjökens!





"You're my Honeybunch, Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin,
You're my Sweetie Pie
You're my Cuppycake, Gumdrop
Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye

And I love you so and I want you to know

That I'll always be right here

And I love to sing sweet songs to you

Because you are so dear
"
- seriöst världens gulligaste visa! <3

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: Marcus

åh, blev lite varm inombords! fast du är lite vackrare än mig ..och jag älskar dig lite mer än du mig! ;) hehe.



You're the Apple of my Eye<3

2009-11-15 @ 22:39:53
Postat av: Jessica

Hej hej!

bra blogg du har!

hur ere ?

kram!

2009-11-15 @ 22:51:51
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0