I knew it from the start.

Har kommit hem nu :) Känns som om jag aldrig är hemma now a days.. Menmen.
Efter skolan idag så träffade jag Awesome-Vic!
Vi gick på stan, han köpte en lila tröja och ett par skor, och jag lade även undan ett par likadana skor till mig :)
Sedan åkte vi hem till honom och lyssnade på fin musik (tunak tunak tun xD) och bakade pepparkakor!
Det blev allehanda olika former och sånt. Mestadels pacman-spöken och spermier, men what a heck xD
Vi tog även awesome-kort som jag hoppas att Victor kommer ladda upp snart :o
Fick även en fin vit/svart rutig ryggsäck av honom och så hämtade jag min efterlängtade "you-tshirt" som jag ska köpa av honom! :D


så jävla värt <3


Har inte så mycket mer att skriva, ska dricka te och äta macka!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0