I'll be damned.

Klockan är 06:03, har varit uppe i snart 20 minuter, och jag ska egentligen inte gå upp förens om en halvtimme.
Fan ta mardrömmar liksom.
Flera nätter i rad har jag drömt om en svart "skugga" som kan typ..transformera sig till bland annat hundar, stora håriga trolliknande saker, monster och annat helvete.
Denna "skugga" har kidnappat barn, skrämt skiten ur folk m.m. I hissar så har man hittat kroppsdelar hänga från taket, det ligger blodiga kläder lite varstans på marken, man kan inte lita på någon. Alla kan helt plötsligt förändras till "skuggan" och in princip kötta ner en.
Så jävla skitvidrigt. Men det är svårt som fan att förklara mardrömmar, då jag ganska snabbt glömmer bort detaljer och så vidare.
Men det är så typiskt mig att först drömma något helt random, typ, hade varit med en kompis, sen kom min pappa och hämtade mig för vi skulle på speedway, helt plötsligt började nån stor hårig sak gå samma sträcka om och om igen i bakgrunden. Denna stora håriga sak blev helt plötsligt "skuggan" och man fick springa som ett jävla djur, det låg kroppsdelar och döda barn överallt.
Sjukt som fan.
HELVETE, jag hatar mardrömmar.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Men ska väl göra mig i ordning nu, mådde skit igår, men det känns ganska okej nu i alla fall :)
Ska plugga lite engelska verb på bussen, har sånt här verbprov idag, men det är chill!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0