I'll be reaching for the stars with you.

Ihi, sitter hemma igen för första gången på ett par dagar.
Lyssnar på favorit-bandet och ritar ett löv i mitt block. Har ingen vidare fantasi om någonting, men det kliar i fingrarna av kreativitet..Irriterande?..ja.
Anyways, var fräck nog att fläta håret idag, ganska gulligull, haha. Ja, bilden är söt och nytagen!

I fredags så spenderade jag min kväll hos min sötnos, det var pretty awesome och han är best hest. <3

På lördagen segade vi upp oss vid åttatiden, tog en dusch och åkte till skolan för att det var öppet hus och det var obligatoriskt att vara där, men whateverrrrr, det var ganska mys endå!
Jag skulle egentligen ha samhäll då, men jag och Anna guidade runt två 94or och sedan guidade jag hela tjocka släkten till mig. ehe.
Mycket tid spenderades även i redigeringsrummet där min älskling spelade in en låt med sin kompis, han sjunger fint. hjärta.

När vi var klara så åkte vi hem till honom igen, mys. Vi åkte till Anna framåt sex-tiden, vi åt pizza, såg på den vidriga filmen "The last house to the left" (jag har sett den förut, och då bröt jag bokstavligen ihop, men det gick bra den här gången) och var övertrötta!
När vi gick och la oss fick Johannes cp-ryck och började dansa, klä ut sig och göra annat random skit. Det var ganska kul.
Sen så skulle vi sova, men fy helvete vad varmt det var!
Somnade i alla fall tillslut.
Vi vaknade runt elva-tiden, snackade lite, käkade godis. Sen blev det frukost.
Jag och Marcus tog en vaaaarm och lååång dusch sen. Massage i duschen = awesome!
Älskar dig <3
Sedan fick vi skjuts av Herr Nelly's Pappa till södertull, vi kollade efter inspiration till julklappar. Sen åkte vi hem till honom och såg på en film, käkade lasange och myste.

Nu är jag hemma, ska läsa samhällsboken, äta köttttt och sen sova.

Ganska så händelserik helg trots allt, haha.
Men det är pretty segt att skriva då ingen varken läser eller kommenterar.
>_<

Aja, ska väl chilla vidare nu!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0