It's amazing.

Hade en väldigt bra dag idag!
Vaknade runt nio, chillade lite, sen så smsade jag min sötnos och åkte in till stan :D Han mötte mig på söder tull så gick vi ner gymnasiemässan och bara stog där och älskade vår skola litegrann!
Sedan gick vi upp till stan, jag köpte farsdag-present och efter det så bjöd jag på en minifika!
Men idag var han en dum jävel och retades och sa att jag hade svininfluensan :( Inte okej, inte alls!
Jag blev sur och retades tillbaka, då blev han sur. Sen var vi sura, sen var vi glada igen! Ihi, he makes me smile <3

Efter det så blev jag hembjuden till honom! Vi gick upp på hans rum och såg på TV och var allmänt mys! <3
Sedan blev det att spela lite piano och därefter käka mat.
Efter det gick vi upp till honom och sov lite, om nom nom, han är söt! Och han sjöng för mig, IIIH <3<3<3

Vid halv nio-tiden så åkte jag tillbaka till stan för att gå på bio med familjen, vi såg This is it, den var värd som fan!
Ska nog sova snart i vilket fall som helst!

Puss
Elin


Marcus;
Du är en helt otrolig person, underbar på alla sätt och vis.
Jag är så glad att du finns i mitt liv, att du är du.
Du är så oerthört vacker, precis överallt, you take my breath away every day!
Du är verkligen one of a kind, du är glädje personifierad.
I'm happy knowing that you are mine.

Puss älskling <3

Kommentarer
Postat av: marcus

Åh! hur söt som helst är du ju!!<3<3 du hade rätt, de gjorde min dag bättre. puss älskling<3

2009-11-08 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0