It's like I breath you.

Sjuk, sjuk, sjuk, ännu mer sjuk.
Igår var ett rent helvete.
Åkte somsagt hem från skolan, hade 39 i feber, hela kroppen värkte, varenda jävla led, hostade som ett as, höll på att spy, skakade som en idiot, ont i ryggen, kunde inte ens gå, bara låg i soffan.

Men idag är bättre, har knappt någon feber, har fortfarande ont i kroppen dock och hostar fortfarande, men men, det är på bättringsvägen.

Kommer antagligen till skolan på måndag, och då är det ju hetsjobb somfan, det är bara att bita i det sura äpplet och jobba liksom.

Lyssnar på musik just nu, önskar faktiskt att jag var i skolan, det här är tråkigt som fan, och sötpojken är ju i skolan menar jag.

Har nästan fått i mig en hel drickyoghurt nu, ska dricka lite te sen och försöka få i mig lite kladdkaka.
Det är skönt att jag fortfarande kan äta!


Hittade den här bilden på mig, hm, det är nog den nyaste jag har.
Jag ser ganska elak ut, eller?


På tal om ingenting så är detta mitt lilla glädjepiller!
Och han är bäst!
Men jag träffar inte honom förens på måndag tidigast :( Suger.
Puss, sötnos <3


Ahwell, ska fixa kladdkaka nu!

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh, hoppas du blir frisk snart som sagt!<3

Gott med kladdkaka i alla fall ;D själv blir det pizza snart.



Hihi, du kan va mitt glädjepiller<3

2009-11-06 @ 20:01:48
Postat av: anonymus

mes!!! DU ÄR EN H--- du byter kille stup i kvarten! skamligt.

2009-11-08 @ 01:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0