Late afternoon.

Klockan är så mycket som 16:27, sitter fortfarande i skolan.
Slutade för en halvtimme sedan, men missade bussen då jag var tvungen att säga hej då till min sötnos! <3
Så det blir att ta nästa buss vid 17:05 eller 17:10 och får då hoppas på trevligt bussällskap av min sköna mö Amanda.

Vårt samhäll/rörlig bild-projekt är äntligen klart och redovisat, vilket är oerhört skönt då det varit stress utav bara helvete eftersom grisen varit framme på vår skola.

Vi skulle egentligen ha engelskaredovisning idag, men vår engelska är grissjuk, så det blev inget. Och eftersom vi inte hade annat att göra så blev det chill from my mothers grill.
Åt lunch med Marcus och hans kompisar, sen var det samhäll för hela slanten!

När jag kommer hem så blir det vaccination mot svinet, och jag är inte pepp alls.
Dels så är jag äckligt spruträdd och dels så är jag bara väldigt skeptisk mot allt som har med svinis att göra.

Igår så spenderades det en hel del i redigeringsrummet där vi klippte ihop hela vårt reportage på en eftermiddag och resultatet blev väl ganska okej skulle jag vilja säga!
Sedan blev det hem till min älskling där det pluggades för fulla muggar.
Och jag var för lat för att åka hem, så jag spenderade lite mer tid med älsklingen och gick sedan hem till min farmor och sov, där av inget uppdaterande.

Nu ska jag gå och leta upp min mobil som jag förlagt någonstans.

Puss
Elin



I mention you when I say my prayers
I wrap you around around all of my thoughts
Boy you're my temporary high
I wish that when I wake up you’re there
To wrap your arms around me for real
And tell me you’ll stay by side

Clouds filled with stars cover your skies
And I hope it rains
You’re the perfect lullaby
What kinda dream is this

<3


---


Please, just leave me alone.
Just disappear, I don't want you around.
Stop infiltrate my life.
Accept my
decision,
Accept me, for once.

---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0