like it rough.

Har varit en väldigt konstig dag idag. Var en hel timme för tidig till skolan.
Hade först estetisk verksamhet/scenisk gestaltning och vårt manus är äntligen klart för julshowen!
Sen hade vi 45 minuter rast, så jag hängde med Marcus och Jonte till ICA.
Efter det var det engelskaredovisningsdags. Jag skulle redovisa...kände mig ganska säker och så.
Men det kändes som om det gick raka spåret åt helvete. Snubblade på orden, stammade och snackade WAAAY to fast.
Men tydligen fick jag MVG på skiten och beröm för att jag har ett så bra tal?!
Aja, var fett pissed för att jag var så missnöjd och surade hela lunchen.

Efter lunchen hade vi rörlig bild, vi skrev klart nästan hela produktionsbeskrivningen.
Och det är nu det idiotiska kommer in.
Jag skulle ha praktiskt kameraprov. Tyckte att det skulle bli fett bra.
Kopplade, fixade och trixade, kunde svara på nästan allt, även fast jag var asnervös.
Sen så skulle jag spela in några sekunder och säga en mening. Och mitt under meningen så kändes det som om jag fick världens blodtrycksfall eller något. Kändes som om någon pressade ner en kudde över hela mitt huvud och tryckte ihop det. Trodde seriöst att jag skulle svimma. Men det gick över ganska snabbt.

Och han verkade skitnöjd..tills han kollade närmare på kablarna och såg att jag kopplat in en av dem i fel uttag av de tre som fanns..vilket var ett slarvfel.
Och det kommer dra ner mitt MVG- till något som kanske blir endast ett G.
Snacka om att jag höll på att börja gråta.
Helvete alltså.
Har varit stört nere sen dess.
Saknar min älskling och är jävligt trött.

Tog massor med fula egopics förut. hahaha.



Ska nog försöka sova snart.

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0