Lullaby.

Hejsan.
Sitter i köket med Marcus och pluggar. Det går inte så bra för mig då jag inte hittar den faktan jag vill ha, och det jag hittar är helt förvirrande. Usch. Men det går framåt för honom, och det är bra!

Igår så tog vi det mest lugnt, kollade på TV, åt mat och myste. Somnade runt halv ett och vaknade vid elva. Vi satte på "The nightmare before christmas" och kollade på den! Sedan blev det frukost och annat chill!
Han är söt när man vaknar och han ligger och kollar på mig, iihihihii <3

Är glad att jag får vara med honom nu i vilket fall som helst, eftersom att han har varit borta hela veckan från skolan, så jag är en glad och nöjd tjej med världens sötaste pojkvän! <3

Och när jag endå är igång, är det någon som är expert på St. Stephens day / boxing day i Nordirland?!?!
Inte är det jag i alla fall...

Nu ska jag väl försöka få honom att laga mat med mig, eller något.


Hittade världens finaste bilder på mig!







Brutalt skit!


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0