Mastermind.

Tjoho.
Sitter i mitt rum, lyssnar på mindless self indulgence och funderar lite.
Ska plugga matte sen, men just nu känner jag mig bara helt död i skallen.

Nästa gång jag är ensam hemma ska jag ta mig fan sova borta, tycker inte alls om att vara ensam hemma om natten.
Även om jag hade fint besök och sov gott, så näe.
Det går bara inte, det gick inte för ett år sen, det går inte nu, jag är fan sämst.
Blir bara nojjig, deppig, grubblig och allmänt sär.

usch.

Imorgon är det skola, slutar sent, sen ska jag plugga med min biatch Nelly, det blir fint, hon är fin <3

Skulle behöva något som verkligen rensar ut skallen, jag orkar inte grubbla.
Mamma och pappa kommer nog hem snart, det blir bättre då.

Hur fjantigt låter det inte med en 16-åring som inte kan sova ensam hemma? Men sånt är livet ibland, ingen är perfekt. Speciellt inte jag, men endå. hahaha.


Nu ska jag lista allt jag har att göra tills veckan är slut:
Matteprov
Engelskaprov
Analysfrågor i samhäll
Ordlista i samhäll
ett till papper med analysfrågor i samhäll
Matteläxa


inte ok.


Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Jag har ungefär lika mycket att göra tyvärr. Jag får panik! :'O

2009-11-01 @ 17:28:01
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0