Perfect.

Sitter i skolan, klockan är tjugo i tolv.
Har engelska nu men det går inte så bra framåt, får plugga massor ikväll.
Shit vad mycket skola det blir idag, kommer sitta och redigera film fram tills klockan fem idag, hoppas vi hinner. Efter det blir det hem, äta lite och efter det engelskaplugg.

Min sötnos var försenad till skolan idag, så vi hann inte ses innan första lektionen. Dock så hittade han mig efter den lektionen när jag stod och pratade med min mentor. Fast det blev inte att umgås så mycket då han inte hittade sitt och Jontes band och sedan hade de lektion, men det blir lunchen sen! <3

Måste bara tillägga att jag är så otroligt trött på höst/vinter/äckelvädret som vi har atm. Grått, kallt, blåsigt, dimmigt, regnigt, snöblaskigt, mörkt, BLÄ.
Vart tog sommaren och tidiga hösten vägen? :(

En annan sak som i alla fall är positiv är att mitt hår har blivit ganska långt, eller, långt och långt, det går nedanför nyckelbenen i alla fall! I'm happy!

Jag har kommit på vad jag ska ge kvinnan i mitt liv för födelsedagspresent, ÄNTLIGEN!



Nu ska jag väl försöka komma igång och jobba lite i alla fall!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0