Replace.

Min första lektion börjar om en halvtimme..
Har varit i skolan sen klockan nio, men det är okej, som vanligt :3
Min sötnos är ju endå så fin på morgonen, så det är chill att skippa min sovmorgon!

Har börjat fundera starkt på julklappar osv. Dels vad jag vill ha, och dels vad jag ska köpa till andra.
Men även om jag vill så kan jag ju inte direkt skriva upp allt jag vill köpa till min familj och till min älskling, med risk för att de läser det. Haha, illa. Jag som har värsta idéerna!

Men i alla fall, det som jag vill ha i julklapp (Kommer säkert inte ens få hälften, men det är okej att önska!) är:
En mini-laptop för att kunna plugga på osv.
Presentkort på: New Yorker, Kicks och andra diverse butiker
Pengar över huvud taget
En klocka (vetefan varför, bara skitsugen på't)
Skorrrrr
En Slipknot-tshirt från sthlm
En (antagligen) Slipknot-flagga att sätta på väggen
Biokort

Eh, ja, det är väl det jag kommit fram till hittils.

Vi får se vad som hamnar under julgranen :)

Vad vill du ha i julklapp i år?

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: din marcus

jag vill ha dig i julklapp :*

2009-11-26 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0