Ring the alarm.

Sitter fortfarande vid datorn, det har inte hänt ett smack på hela dagen, har varit ganska skönt, men jag borde ha pluggat. Men men, det kan jag göra imorgon!
Det är inte bra att skjuta upp sånt, men jag gör det i alla fall, hahaha, klantig som jag är! Duktig Elin!

Alltså, jag fattar inte hur jag kan vara så in i helvetes lat! Pratar med Marcus nu, och han tycker det är helt otroligt att jag först sov 12 h inatt, plus att jag sov middag, och är trött nu. Haha, jag är bäst.

I alla fall, så har jag halft slagit sönder min dator idag, den är cp. Eller nej, det är internet det är fel på, men det är datorn som får stryk. Varken blogg.se eller facebook har fungerat ordentligt, inte okej.

Blev pizza förut med familjen, har käkat upp Marcus godis och vill ha läsk, jag är ett jävla matvrak, om nom nom!

Nej, nu ska jag gå och dricka bubbelvatten, sen sova så småningom!

Puss
Elin


epic reaction <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0