Scream your heart out.

Slutade skolan för en timme och en kvart sen. Men är fortfarande kvar, som vanligt.
Dels så åt jag lunch med finaste Marcus och hans kompis Rickard.
Och det visade sig att Rickard kände Elira och det var ganska kul.

Nu har min älskling lektion så jag ska väl sitta här och vänta tills klockan 4 på honom, bara för att jag är så snäll.

Mår väl sådär, har ont i huvudet och känner mig lite nere.
/careface.

Vet inte riktigt vad som hände, först var jag jättepepp på allt. Och nu har jag bara lust att gå och gömma mig.
Känner mig allmänt dissad och bortglömd samtidigt som jag är besviken på mig själv.
Ingen bra kombination, hej.

Imorgon är det öppet hus på min skola mellan klockan tio och två.
Tycker ni kan komma dit och bara allmänt älska denna skola.
Vet att ni alla vill gå här.

Lyssnar på Rooftops med Lostprophets just nu, en väldigt fin och mysig låt.
mums <3
Lägger upp låten här:



Ikväll ska jag sova hos min älskling, det kommer nog peppa mig lite, ihi.
Synd att jag inte hade en USB-kabel, för då kunde jag ta en bild på honom och ladda upp för att visa hur otroligt snygg han är idag *droool*
hihi, han är bäst <3

Ska väl byta dator nu så att jag kan spela bricks breaking!

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: Elira

Det var faktist nästan lite det mest random som hänt mig på typ ett år.

2009-11-20 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0