Sleepyhead.

Sitter i skolan, somvanligt.
Kom hit för ca 10 minuter sen, men jag börjar egentligen inte förens kvart i elva.
Varför? Jo, jag sov hos min älskling inatt! <3

Det var en ganska underhållande kväll.
Vid sju-tiden så blev både han och jag extremt trötta, så vi gick upp till hans rum.
Och inte visste jag att min pojke var så extremt musikalisk.
Han satt och plockade ut låt på låt på låt på gitarren.
För att han hörde att en viss ton hörde till en viss låt och sen så bara flöt det på.
Fascinerad och lite avundsjuk, I am.
Men han var så söt när han spelade så det spelade ingen roll :]

Sedan gick vi och la oss vid halv tio kanske, men vi somnade inte, duktiga som vi är.
Vid halv tolv tiden så gick vi ner och åt lite, eller, jag drack bara te, men endå.
Och sen så spelade han lite piano.
Vi somnade vid halv ett -ett tiden.
Men det var också okej.

När han gick upp på morgonen så lät han mig ligga kvar för en snooze à tio minuter.
Men jag somnade innan alarment gick på, så han kom och stängde av det för att jag skulle få sova lite till,
då jag egentligen har sovmorgon.
Han är för söt <3

Men nu sitter jag här, och funderar på att sova i en soffa någonstans.
Är helt osminkad och allmänt skabb.
Känns stabilt...not.

Skitsamma!


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0