There's some kind of light at the end.

Har varit kasst med uppdateringarna i helgen.
Detta pga att jag uppehållit i mig i skogen utanför Finspång med min älskling hemma hos hans pappa.
Det var en ytterst värd helg. Trivdes jättebra där, asmysigt hus, fin omgivning och såklart, min älskling <3

På fredagen kom vi dit vid sextiden. Vi såg på idol, hade "fredagsmys" och åt god mat.
På Lördagen så tog vi en dusch, sen så blev det en promenad upp till en sjö för att hämta flytvästar under deras kanoter. Vi fotade en hel del och det blev många söta bilden.
När vi kom hem så däckade jag på sängen snabbt, men vaknade av att deras stoora, tjocka och gråa katt Gismo gick på mig. Hon la sig hos mig och vi sov tills Marcus kom och väckte mig för att vi skulle äta.
Vi åt, sen minns jag inte vad vi gjorde, men haha, what ever! <3
Jag var trött hela kvällen, vi kollade på svampbob, gjorde varm choklad och mackor för att sen kolla på Eragon.
Sen gick vi upp och sooooov.

Idag så fyllde Marcus pappa's fru Erika år. Så hennes syster eller vad det nu var och hennes pojkvän/man kom och fikade. Massor med bullar, kakor och tårta. Gott! Men jag blev illamående som vanligt </3

Sedan åkte vi in till MediaMarkt, Erika köpte den nya Sony Ericsson Satio mobilen, sen så skjutsade de mig till Resecentrum och sen dess har jag städat mitt rum för vi ska byta fönster på huset i veckan.

Imorgon är det skola igen, uff. Orkar inte. Är så oerhört trött. vill bara sova sova sova. Menmen, får ju träffa älsklingen igen! <3

Langar en söt sover på Fix you - Coldplay gjord av Secondhand Serenade!

Secondhand Serenade – Fix You

Och även lite bilder från helgen!

Ihi, bilderna föreställer f.v: Solnedgång i skogen, min älsklings lillebror Jesper, Min älskling efter en dusch, regndroppar i granen vid sjön, jag&marcus, jag i de fina skorna jag fick låna för skogspromanden och till sist min älskling <3


So we talked about mom's and dad's
About family pasts
Just getting to know where we came from
Our hearts were on display
For all to see
I can't believe this is happening to me

And I raised my hand as if to show you that I was yours
That I was so yours for the taking
I'm so yours for the taking
That's when I felt the wind pick up
I grabbed the rail while choking up
These words to say and then you kissed me...

<3


Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: älsklingen

iiiihk! asbra helg vavava!! :)

älskar dig mest<3

2009-11-29 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0