Undead.

Hejhej hallå.
Sitter i skolan, börjar om 30 minuter, men det är typ inga här än, fast Anna kom nu, så ensam är jag väl inte direkt! Det är bra.
Tänkte bara updatea lite, har inte speciellt mycket att säga egentligen.

Igår på matten och samhällen fick jag extremt mycket gjort, jag är lite småstolt över mig själv.
Efter skolan stannade Marcus kvar i typ 40 minuter och var social med mig, söte! <3
Han spelade piano för mig, och det var sjuuukt gulligt! I och för sig är hela han sjukt gullig!!

Anyways, jag kom hem sen och chillidillade lite, käkade pizza och så! Nice as fuck!
Sen blev det att sitta vid datorn och hjälpa Danne med att göra ett quiz på facebook om vem man är i vår klass,
tycker ni kan göra det!

http://apps.facebook.com/vemrdui-rrqjh/index.php?src=m2&b=14&t=1257281625&ref=mf


Ikväll ska jag sova hemma hos sötpojken, och så åker vi till skolan tillsammans imorgon.
Men jag blir typ, stört tidig, för han börjar kl 9 och jag börjar 10:45, men det är okej!
Bara jag får spendera tid med honom liksom!

Nu ska jag gå och leta upp lite roligt folk!

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0