We were born for this.

Sitter i skolan, har håltimme mellan 10:30 till 13:15, det är nice, nice som fan.
Folket är utspritt lite överallt, från replokalen till havet till matsalen och olika förorter.

I alla fall, det jag skulle säga var att vi har börjat jobba med vår julshow nu, den kommer bli totally freakin' awesome as fuck! AWESOME IS AWESOME.

Och förut när jag och Magnus satt i matsalen och käkade lunch (potatismos och falukorv -.-) så kom det fram nån random bryd i 25års åldern och sa "Ursäkta, det här kommer låta så himla konstigt, men du har så fint hår och jag ska färga mitt hår snart, men frisörer förstår ju inte alltid hur man vill ha det. I alla fall, får jag fota ditt hår och ta med till frisören?"
Så mitt bakhuvud blev fotat tåv gånger från olika håll, lite tack och lite hejdå.
Fan vad snygg man känner sig ibland.
Det gjorde min dag!
Haha, awesome!

Nu ska jag gå och hitta mina bitches!


Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0