We're both flying away.

Sitter nu hemma hos min kvinna Nelly. Längesen vi umgicks såhär och bara chillsnackar, sjunger, sitter vid datorn och käkar mackor. Har saknat det, hon är bäst <3
Just nu lyssnar på vi spotify, blue october<3, men hennes internet suger så det hackar somfan, asfult! Men endå, hahaha.

Vi hade rörlig bild hela eftermiddagen, och det går ju hyfsat framåt i alla fall, vi har en intervju på gång i alla fall!
Hjälpte samtidigt Marcus att försöka hitta statister till deras musikvideo, det gick sådär, fick ihop typ 4 pers, hahah.
Men när vi slutat så gick jag, Marcus, Jonte och resten av statisterna ner i källaren för att filma.
Vi skulle låtsas digga till såndär konstig rap-musik, BAXXA FAN, hahaha.
Alltså, jag har aldrig gillat sådan musik, så det var skitsvårt att låtsas gilla det, men dom var väl duktiga på det dom gjorde i alla fall.
Och Marcus har en söt rumpa, ihihihi, *busigt*

Men i alla fall, rutn halv fem-fem så var vi klara så jag och Nelly gick till stan, Nelly köpte nya converse, sen gick vi hem till henne och åt, jag drack te<3<3<3<3

Myskväll i alla fall, behövdes!

Och ännu en gång, Nelly är bäst, loveyou! <3

Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: ewelina

sv.

haha ja det kan man undra ;)

dock behöver ju jag plugga lite mer på engelskan än vissa andra

HOST mvg barn HOST

:D <3

2009-11-02 @ 21:54:16
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0