You spin me round.

Klockan är snart halv sex.
Sitter hemma hos min sötnos :) Och nördar...vid en varsin dator...hmm..duktiga vi är!
Sen ska vi antagligen gå och handla frukost/kvällsmat till oss :) Bland annat: mackor, te, pålägg och läsk (?).

Mitt matteprov gick faktiskt jättebra idag! Tror jag i alla fall... Vågar man hoppas på ett VG?

Sover här inatt vilket fall som helst :) Myyys!
Vi såg klart på filmen Eternal förut. Den är ganska chill, rekomenderar den till alla!
Inte speciellt välkänd, och därför inte den bästa kvalitén på specialeffekterna osv. Men den är bra i alla fall! :D

Ska antagligen träffa Vic imorgon en stund, det var sjuhelvetes länge sedan. Kommer säkert bli skitkul! :D

Har inte så mycket mer att säga faktiskt förutom att jag ska redigera ihop en såndär fin bild som det står till exempel "//Elin" på istället för att skriva "puss Elin" varje gång x)

Langar söta bilden på min sötnos från en tidig morgon på busstationen!



Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0