And from what I've heard with skin you'll win

Lördag, lov, min mattebok är fortfarande försvunnen. underbart.
Ikväll kommer kvinnan K hit, ELIRA. Vilket betyder fika!
Danne och Lisa kommer även att medverka i detta, vilket gör mig glad!
Och om man har redig tur så kommer även en viss Marcus att göra oss sällskap!

Just nu seglar musiken ut från mina vackra fostex-högtalare, min fina nya datorstol är mjuk och varm och jag är nyäten och morgontrött, chill!
Vid tre så ska jag träffa Danne och Lisa, vi ska döda lite tid tills Elira kommer, det blir nog kul!

Igår var det halloweendag i skolan som tidigare nämt, jag var såklart mimare, med en liten porrig touch. Man ska ha kul när ingen endå dömmer en, vilket folk säkert gjorde i alla fall, men jag orkar inte bry mig.
Mina shorts var aningen för korta, så jag flashade rumpan aningen när jag gick, men vadå då, den är fin.
En kille trodde jag var prostituerad när vi gick till matsalen, det var ett gott skratt.
Marcus kom till skolan för första gången på över en vecka, jag blev väldigt glad och skuttade runt som en unge.
(Några bilder kommer laddas upp från igår, resten finns på min facebook)

Imorgon kommer jag få fint sällskap hem till mig, det blir nintendospelande, nightmare before chistmas och annat mys. I'm hopeful!

Anyways, nu ska jag gå och klä på mig.

Puss
Elin.

Detektiv Anna Brink Vampyren Danne, till eder tjänst.
Danske Adam och Mangebooii behöver hjälp till Stureplan.
Endast Nelly kan förklara: E = mc2
Jag och Marcus, smiling as usual!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0