Bulls on parade.

Ohoj!
Klockan är så mycket som kvart i ett och jag chillar i min fina stol som vanligt.
Eftersom jag var så duktig och satte på torktumlaren förut för att ens ha något att klä på mig så sitter jag bara och väntar på att den ska bli klar. Lyssnar på Rage Against The Machine och tycker jag är allmänt cool.

Ikväll ska jag träffa Elira och ta en snabbfika, sen blire festa av. Kulkul.
Vilket betyder att jag måste ringa min kära farmor och fråga om jag får sova där, hm.
Och då måste jag nog åka dit innan också för att få nyckeln.
Men det är ok!

Pratar med sötpojken Marcus på facebook om allt och inget som vanligt, det är bra, han är bra.
(Lycka till på vårdcentralen<3)

I alla fall, det blir nog väldigt mycket chill idag, men det är ok, chill är nice.
Börjar bli hungrig, men jag orkar inte göra mat, men mat är viktigt, så det är väl bara att ta sig i kragen och fixa något.
Det är tråkigt att vara ensam hemma.

Aja, nu ska jag väl gå och slå lite på torktumlaren och hoppas på att den är klar.

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0