Here, in your arms.

Ja, eftersom att Julia-sötbarn ville att jag skulle blogga mer, så why not liksom.
Idag så ska jag till min klasskompis Anna som fyller år snart och därför ska fira det med nära och kära. :)
Kom precis ut ur en varm och mysig dusch, är ensam hemma så jag dunkar Disturbed på hög nivå och funderar på dagens val av kläder.

I alla fall så ska jag hem till Anna som jag sa tidigare, och sova där med tanke på att bussarna ut till krokek inte tycker om mig, och jag tycker inte om dom heller.
Sen är det redan söndag och då blir det hem för att plugga på bråk och potenser så att jag klarar matteprovet.
Behövs nog även lite repetition på negativa tal. Suck. Jag hatar matte A.

Sen är det måndag, vilket betyder lång dag från 9-16. Men även att en viss person kommer till skolan och gör mig glad! Så, måndag blir nog en värd dag i alla fall!

Skulle försöka länka lite fina klipp som jag och Anna spelade in i torsdags, men det känns som om jag inte vet hur man gör! hahaha!
Får försöka komma på ett sätt!

KOM PÅ HUR MAN GJORDE NU!!




Aja, nu ska jag gå och göra mig i ordning!
Puss
Elin


Kommentarer
Postat av: j

du är så duktig hihi :D

2009-10-18 @ 11:47:31
URL: http://boatbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0