I'm just so happy.

Sitter här nu, ska dra mig om ca 5 minuter upp till bussen.
Väntar på ett samtal från sjukhuset för att få veta att allt gick bra, vilket det antagligen gjorde, men endå.
Jag hatar att vänta! :(

Imorgon, eller i övermorgon, kanske blir en såndär äckligt bra dag. Jag hoppas verkligen på det, för snart kommer jag nog börja klättra på väggarna, helt seriöst.

Hittade äntligen filmklippet jag letat efter på facebook, GÅSHUD OCH PIRR I MAGEN <3
Ihihihi, vissa människor är ju för bra alltså!

Imorgon har jag matteprov, har jag pluggat än? Nej. Det blir en lååång natt.
Slutar sent idag också, det orkar jag inte heller.
Anyways.

Ska dra mig nu :)

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0