My heart stopped beating, such a softer sin.

Vaknade för ungefär en halvtimme sen hemma hos Anna. Igår firades hon, dvs att hon fyller år snart. Det var massor med folk som vi inte kände, som stirrade konstigt, jag tycker inte om när folk stirrar! ._.
Vi spelade GH, och vi från FMG rockade järnet. hahahah, vi sög.
Vi åt tortillas och efter det fick vi tårta, om nom nom.
Sedan grupperade folk upp sig lite, så jävla typiskt! Lärde typ inte känna någon, och jag var arg över olika anledningar vilket betyder att de som inte redan kände mig tyckte att jag var dum i huvudet (y) .

Framåt midnatt så körde vi sanning och konka, men det var tråkigt. Så jag gick ner till datorn istället!
Pratade i telefonen med Marcus lite :) sötpojke!
Aja, sen drog folket lite snabbt och då var det bara jag och Magnus kvar och vi sov här.

Anna sov på övervåningen pga att hon inte mådde bra, så jag och Magnus våldtog hennes rum lite, vilket betyder att vi ninjade hennes dator, dog ut soffan och gick och la oss.
Det var stört ensamt, kunde först inte somna, sen så drömde jag två jävla mardrömmar, suuuger.
Vaknade flera gånger inatt, är hungrig som ett as och ingen är vaken, det är chill...not.
Hoppas att Anna svarar på mitt sms snart så att jag kan gå upp och äta frukost '-'

Imorgon är det måndag (naaaaaae, du skojar med mig?!) och det betyder SKOLA.
Så äntligen så är den lååånga väntan över, och mitt happyface kommer ju vara win.
! <3


Och dessutom, till er som håller på.
på facebook osv.
Why is that even relevant to your intrest?
Get a life..

puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0